Продавець Інтернет-магазин "OneTrend" - Сучасні товари вже у нас! розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1625 відгуків
Не можете додзвонитися, пишіть у Viber 0932412042Viber
+380 (93) 241-20-42
Волинська 18, Київ, Україна
Інтернет магазин "OneTrend" - Трендові товари вже у нас
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Усі товари відповідного якості на нашому сайті "Onetrend" підлягають поверненню та обміну! Ви можете повернути товар за допомогою кур'єрської служби "Нова пошта" за наступною адресою: Місто Миколаїв (Миколаївська область) Відділення №32 на вулиці Чкалова, 108/9 Одержувач: Лі Віктор Телефон: 0936035949 ЩО ТАКЕ ТОВАРИ ВІДПОВІДНОГО ЯКОСТІ? До товарів відповідного якості відносяться всі товари, які: не були використані, а також зберегли свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром. ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб узгодити повернення товару, вам необхідно зателефонувати за номерами, вказаними в розділі "контакти": +380 (93) 241-20-42. ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ВІДСИЛКУ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку при поверненні товару ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно заяви (ТТН). У випадку відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання і огляду товару нашим складом кошти будуть повернуті на реквізити, з яких здійснювалася оплата. ХОЧЕТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб узгодити обмін товару, вам необхідно зателефонувати за номерами, вказаними в розділі "контакти": +380 (93) 241-20-42. ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ВІДСИЛКУ ОБМІНУ ТОВАРУ? У цьому випадку при обміні товару ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно заяви (ТТН). У випадку відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. КОЛИ ВІДСИЛАТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання і огляду товару, який вам не підійшов, протягом 1-2 робочих днів буде відправлено інший вибраний вами товар. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження або брак товару, вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару при представнику транспортної служби і повідомити нам номер цього Акта і кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється на вказані дані в ТТН при отриманні відправки. ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо ми.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner